2015 m. spalio 26 d., pirmadienis

Aš tik galvoju ... apie bendravimą

Aš tik galvoju ...
Ar tik neesi ta kuri  turi tam tikrą būrelį draugų, o kiti tik pašaliniai?
Ar tik neesi ta kuri skirsto žmones į tam tikrus luomus?
Vargšas, turtingas .
Normalūs, kvailiai.
Lopai, džentelmenai.
Blondinės, brunetės.
Atskirtieji ir populiarūs.

Žinoma, visi norime kitų akyse būti geriausi,populiarūs.
Dėl populiarumo kartais pažeminame tuos kuriuos ankščiau mylėjome ir branginome.
Apšmeižiame ir išduodame tuos su kuriais praleistas laikas buvo nuostabus ..
ir dėl ko?
Dėl pripažinimo.

Man labai keista kaip ypač Lietuviai šalinasi ir bjauriausius žodžius skiria juodaodžiams.
Damn...Žmonės, jie gi nepasirinko kur gimti,ar savo odos spalvos...
Ir apskritai man vien žiūrint į juodaodžius jų gaila darosi,tai kaip jiems jaustis,kai žino,kad kalba apie juos?
Galbūt dabar mąstai ,kad aš esu "trenkta" ir šmeižiu tave be reikalo...
Bet Tu klysti...
Pavyzdžiui pas mus klasėje yra viena mergina kuri dėl savo problematiškos odos yra "atskirtoji".
Vaikinai nuo jos bėga kaip išprotėję,lyg ji sirgtų rapsais ir bijo prie jos prisiliesti.
Jai kažkurį paliečia būtinai turi kažką paliesti kitą.Čia kaip iš nevykėlio dienoraščio, su tuo sūriu...tas sūris buvo lyg prakeiksmas ir jį palietęs žmogus tampa prakeiktuoju - atskirtuoju.
Ir kaip mano situacijoje elgtumeisi Tu?
Bėgtum nuo jos kaip visi?

Nenoriu atrodyti "gerietė", bet aš jos nesišalinu.Ji ne vieną kart man ant peties išsiverkė.
Aš neįsivaizduoju kaip jai visą šitai reiktų iškęsti jeigu aš jai nepadėčiau.

Galbūt ji būtų pakėlus ranką prieš save, o galbūt stengtųsi atimti sau gyvybę.

Man yra gėda ir gaila.
Gėda už tokį elgesį šalies kurioje gyvenu ir gaila žmonių kurie turi iškęsti patyčias ir jų artimųjų.
Mes nežinom kiek gyvybių buvo prarasta dėl to.

Ar susimąstei kaip žmonės kenčia dėl patyčių?
Dėl žeminimo?

Manau būtų verta.
Nes tik mes tai galime pakeisti.
Aš tik galvoju ...
~S

6 komentarai:

  1. Tu visada sugebi taip taikliai parašyti... :)
    Man atrodo, kad milijonai vaikštantys tau iš paskos ir šlovindami tave todėl, kad vaikštai prie geriausių ir šalinies "prastesnių" niekada neatpirks to vieno ( kad ir tos mergaitės Tavo straipsnyje), kuriam esi galbūt vienintelis toks, pripažinimo.
    Gero vakaro Tau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tu visada sugebi paglostyt mano širdį :)
      Dėkoju Tau be galo, brangioji :3
      Gražių sapnų :)

      Panaikinti
  2. Apsilankiau ne bereikalo, o ir verta buvo kadangi skaitydamas galvojau, mąsčiau.. Jog taip lengva pasityčiot, mesti repliką, bet atsiprašyti už vis sunkiausia. Taikliai, su prasme ir puikiai parašyta, išdėstyta! ☺ Nuostabu, Smaragde!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveikutė :)
      Džiaugiuosi, kad Tau patiko. Džiaugiuosi, kad rašiau ne be reikalo :)
      Dėkoju už visus pagyrimus. Laibai lauksiu Tavo komentariukų :)
      Ramaus vakaro :)

      Panaikinti
  3. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti