2015 m. spalio 3 d., šeštadienis

Aš tik galvoju... apie viltį

Aš tik galvoju...

Ar tik neesi ta (s) kuris kiekvienoje situacijoje praranda viltį? 
Aš visuomet turiu viltį.
Net jai žinau,kad didesnis procentas tikimybės,kad man nepasiseks, vis vien viliuosi.
Kaip aš galėčiau ką nors veikti be vilties?
Sakai "viltis durniaus motina"?
Ar esi patekęs į tokią situaciją kada reikėjo kažką paguosti ir be abejo tam žmogui ištarei būtent šią frazę "Viskas bus gerai"...
Tu tikėjai,kad viskas bus gerai,viskas pasikeis ir bandei suteikti vilties ir nuliūdusiai draugo širdžiai...
Ir tu neturėjai vilties?
Aš nesuprantu žmonių kurie visad sako,kad jiems nepasiseks...
Tu turi tikėti...Privalai...
"Viltis miršta paskutinė"
Ar tau ji miršta pirma?
Tada keisk tai. Niekuomet visuomet ji turi būti su Tavimi.
Panaikink šiuos žodžius iš savo žodyno : Niekuomet,nepavyks,netikiu...
Keisk juos į : aš tikiu,yra didelė tikimybė,man pavyks...
Tobulink savo asmenybę.
Gerai,galbūt ir sutikai su manimi, sakai "aš pasistengsiu..."
Ir nuo šių žodžiu jaučiuosi geriau ... :)
"Bet čia nesamonė man nepavyks,aš beviltiška (s)"
iš tiesų yra dvi žmonių grupės...
Tie kurie per daug savimi pasitiki ir tie kurie save nuvertina...
Kodėl,kodėl brangus mano skaitytojau Tu save nuvertini?
Nedaryk taip...Aš rašau Tau tam,kad Tu pasistengtum...
Net negaliu patikėti,kad tau nepavyks...
Turėk vilties,vilkis,kad Tau pavyks ...
Aš tikiu Tavimi ...

tik galvoju,kad reikia neprarasti vilties ir tikėti,nes niekuomet nežinai ką Tau paruošė rytojus.
~S


2 komentarai:

  1. Sveikutė :) Būsiu pirmoji tavo komentatorė. Garbė.
    Visų pirmą labai giriu tave ypač už šį įrašą. Skaičiau ir jaučiausi taip, lyg tai būtų mano pačios parašyti žodžiai. Tu esi be proto teisi! Viltis mus veda pirmyn, o be tikėjimo nieko nebus.
    Turiu tik vieną pastabėlę. Paveikslėlių gerokai per daug. Čia aišku tavo pasirinkimas juk... ir gražūs jie. Bet turėk omeny.
    Sekmės tau didžiausios! Visur - tiek tinklaraštyje, tiek gyvenime, o gal tai ir beveik tas pats? :)

    P.s. Mirlai tapsiu tavo pirmąja sekėja, kai tik prisėsiu prie kompiuterio ;)

    ----------------------------
    karsta-bulviu-kose.blogspot.com
    Užsuk ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika :)
      Pradžiuginai mano širdį :)
      Labai Tau džiaugiuosi, kad Tau patiko ...
      Atsižvelgiau į Tavo nuomone apie paveiksliukus.Tu teisi,jų gerokai per daug :)
      tau taip pat sėkmes.Tikiuosi tavo komentariukų sulaukti daugiau,taip mane pradžiuginai :)

      Panaikinti